Sider

11.9.15

Wish I was wearing

Dress - Junarose / Bag - Asos / Earrings - Stine A / Boots - Sapprocher / Scarf - Zizzi / Make-up - Asos

Det er ikke så tit, jeg får tid til at vinduesshoppe en masse på nettet i disse dage, men nu sidder jeg altså med min dampende morgenkaffe og drømmer om det her. Det kunne være helt perfekt at gå weekenden i møde i - i virkeligheden har jeg løse, bløde bukser på og en varm, hyggelig sweater. Det er faktisk heller ikke værst, men hvis jeg nu var typen, der sådan skulle ud i "ikke-barsels-verdenen", så ville jeg elske at have det der på!

God weekend til jer alle! Jeg håber den bliver god - skal I noget spændende?

English:
I don't have much time to look at stuff online these days, but right now I'm actually sitting here with my hot coffee and dreaming of this. It would be a perfect "it's soon weekend"-outfit. In real life I'm wearing a pair of soft, loose pants and a nice, warm sweater. That's not too bad either but if I was the kind of girl that was going into "not maternity leave"-world I would love to wear this!

I hope your weekend is going to be great - do you have anything nice planned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...